НҮҮР
SOFTUNI
БИДНИЙ ТУХАЙ
СУРГАЛТ
МЭДЛЭГ
ФАЙЛЫН САН
ХОЛБОО БАРИХ
© 2011-2018.
"ЭмЭлСи Трейнинг" ХХК
Таны сагсанд
Бүтээгдэхүүн сонгоогүй байна.
Бүтээгдэхүүн сонгох
НҮҮР
SOFTUNI
БИДНИЙ ТУХАЙ
Товч танилцуулга
Манай хамт олон
Мэдээ, мэдээлэл
СУРГАЛТ
Танхимын сургалт
Байгууллагын сургалт
Сургалтын хуваарь
МЭДЛЭГ
Strategy
Sales Management
Leadership
HR
Productivity
Communication
Teamworking
Technology
Мэдээ, мэдээлэл
Эрүүл мэнд
Time management
NCC Education
ФАЙЛЫН САН
Цахим ном
Судалгааны тайлан
Пресентэйшн
PDF
Гэрийн даалгавар
Номын товчлол
ХОЛБОО БАРИХ
Sales Management
Follow
this topic
Related Topics:
Strategy
Leadership
Мэдээ, мэдээлэл
HR
Productivity
Communication
SOFTUNI
Teamworking
Technology
МЭДЛЭГ
See All Topics
Сүүлд нэмэгдсэн
Их уншсан
CX дахь удирдлагын үүрэг
Маркетингийн юүлүүрт төвлөрөхөөс илүүтэй үйлчлүүлэгчийн замнал буюу тэдний үйлчилгээ авсан, харилцсан туршлагад анхаарах нь өнөө цагт хамгийн оновчтой болжээ. Харин CX-ыг сайжруулахад удирдлагын зүгээс ямар үүрэг, оролцоотой байх вэ?
2023/06/05
Share
Дэлгэрэнгүй
Борлуулагчид "ЮҮЛҮҮР"-т төвлөрөх шаардлагагүй болж байна
Ерөнхий байдлаар бид борлуулалтын юүлүүрт л төвлөрч, маркетингийн лийдүүдтэй л харилцах арга ухаанаа боловсруулдаг байсан бол өнөө цагт юүлүүрээр гарсан үйлчлүүлэгчдийг эргэж татах, тэднийг борлуулалтын хэрэглүүр болгох нь энэ цагийн тренд юм.
2023/06/02
Share
Дэлгэрэнгүй
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх 10 арга
Customer Experience буюу хэрэглэгчийн туршлага нь орчин цагт дан ганц борлуулалт гэлтгүй бизнесийн бүхий л шатны үйл ажиллагаанд хамгийн чухал ач холбогдолтой сегмент болон хувирч байна. Хэрэглэгчийн датанд тулгуурлан CX тодорхойлсноор төдийлөн анзаарагддаггүй байсан асуудлыг тодруулах боломжтой болсон юм.
2023/04/19
Share
Дэлгэрэнгүй
2023 оны МАРКЕТИНГИЙН топ чиг хандлагууд
Маркетингийн салбар гэрлийн хурдаар өөрчлөгддөг. Хурдацтай хөгжиж буй маркетингийн ертөнцөд амжилт гаргаж, хүлээн авч буй хүмүүстэйгээ ойрхон байх гол түлхүүр бол тэднээс ТҮРҮҮЛЖ АЛХАХ явдал юм.
2023/03/01
Share
Дэлгэрэнгүй
Борлуулалтаа өсгөх энгийн боловч үр дүнтэй аргууд
Дэлхий даяар бизнес эрхлэгчид борлуулалтаа өсгөх бүх л боломжит замуудыг эрэлхийлсээр байна. Гэсэн ч байгууллагуудын борлуулалт тэдний санасан хэмжээнд өсдөггүй нь харамсалтай. Форбсын бизнесийн зөвлөлийн 16 мэргэжилтэн “энгийн атлаа бүтээмжтэй байх нь гол түлхүүр” юм гэж хэлжээ.
2022/07/01
Share
Дэлгэрэнгүй
2022 оны борлуулалтын шилдэг 7 трэнд
Өнөө цагт борлуулалтаа нэмэгдүүлэхийн тулд технологийн хөгжил, хууль эрх зүй, хүн ам зүй, эдийн засагт юу болж байгаа, ямар өөрчлөлтүүд ирж байгааг мэддэг байх буюу зах зээлээ маш сайн мэдэрдэг байх нь хамгийн чухал.
2022/03/21
Share
Дэлгэрэнгүй
2021-2022 оны онцлох борлуулалтын найман тренд 1-Р ХЭСЭГ
Ирээдүй рүү аялаад зах зээлд юу эрэлттэй байгаа, борлуулалтын ямар хэрэгсэл болон арга барил бий болсон зэргийг мэдэж чадахгүй ч өнөөгийн борлуулалтын хамгийн эрэлттэй чиг хандлагыг ажиглан өөрсдийн давуу тал болгон ашиглах боломж бидэнд байна. Ялангуяа цар цахалтай холбоотойгоор өмнөн таамаглаж байсан чиг хандлагууд өөрчлөгдөөд байгаа юм.
2021/09/01
Share
Дэлгэрэнгүй
Борлуулалтын үйл явцын чухал 4 үе шат
Борлуулалтаа урагшлуулах талаар үргэлж анхаарч бай. Энэ нь уулзалт сайн муу ямар ч болсон байлаа гэсэн дараагийн шат руу ахих хэрэгтэй гэсэн үг юм.
2021/06/02
Share
Дэлгэрэнгүй
Борлуулагчдын 37% нь л үр дүнтэй борлуулагчид байдаг
Харвардын Бизнесийн Тойм-д нийтэлсэн нийтлэлийн дагуу борлуулагчдыг 8 төрөлд ангилдаг ба тэдгээрийн 3 төрөл нь үр дүнтэй борлуулагчид байдаг аж. Энэ нь борлуулагчдын 37% нь өндөр гүйцэтгэлтэй ажилладаг гэсэн үг.
2019/08/26
Share
Дэлгэрэнгүй
Шинэ бүтээгдэхүүнийг хэрхэн борлуулах вэ
Компанийн судалгаа хөгжлийн зардлаас эргүүлж олох ашиг хязгаартай учир том асуудал болж байна. Энгийнээр хэлэхэд шинэ санаачлагыг санаандаа ургуулахын тулд хэдэн саяыг хөрөнгө оруулдаг компаниуд түүнийгээ хэрэглэгчдэд хүргэж борлуулахдаа илүү чадмаг болох хэрэгтэй.
2019/05/27
Share
Дэлгэрэнгүй
Хэцүү хэрэглэгчдэд хэрхэн үйлчлэх вэ?
Гомдол гаргаж буй үйлчлүүлэгчид таныг түгшээсээр байна уу? Эсвэл бүтээгдэхүүнээ борлуулахад эргэлзээтэй байна уу? Хариуцлагатай, тэвчээртэй, бага зэргийн сэтгэл татам байх нь үйлчлүүлэгчийн хэцүү байдлыг даван туулахад тусалдаг. Хэцүү хэрэглэгчдийн шинж чанараас шалтгаалан тэдэнд гайхамшигтай үйлчилгээ үзүүлэхэд зориулагдсан шийдлүүдийг онцолж байна.
2019/05/02
Share
Дэлгэрэнгүй
Жижиг бизнест зориулсан маркетингийн шилдэг 9 зөвлөгөө
Бүх төрлийн бизнесийн маркетинг хийх цор ганц гэж байхгүй. Харин маркетинг хийх хэд хэдэн арга замыг ашигла. Хэрэглэгчдээ алдах гол шалтгааны нэг бол нэгэн хэвийн аргаар сурталчилгаа явуулах явдал юм. Маркетинг сонирхол татахуйц байх мөн танай хэрэглэгч болсноор хүмүүст хүрч болох үр ашиг, давуу тал юу вэ гэдгийг маш сайн харуулсан байх хэрэгтэй.
2019/04/18
Share
Дэлгэрэнгүй
Хиймэл оюун ухаан борлуулалтыг хэрхэн өөрчилж байна вэ
Хиймэл оюун ухааны алгоритмууд нь компанийн шийдвэр гаргах үйл явцыг сайжруулахад ашиглагддаг бөгөөд бизнесийн таамаглалыг илүү сайн болгоход тусалдаг. Тэгвэл дараах таван чиглэлд хиймэл оюун ухаан ашиглагдах нь борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд туслах замаар бизнесийг тань сайжруулж чадна.
2019/03/06
Share
Дэлгэрэнгүй
Хэрэглэгчдийн үзэн яддаг 5 үг
Үг гэдэг зөвхөн тодорхойлолт биш. Үг гэдэг сэтгэлийн хөдөлгөөнийг удирддаг. Бизнес эрхлэгчдийн хэлж болохгүй 5 үгийг нээн илрүүлсэн юм.
2019/03/05
Share
Дэлгэрэнгүй
Ажилтан бүрт байх шаардлагатай харилцагчийн үйлчилгээний 14 чадвар
Үйлчлүүлэгчидтэйгээ нүүр тулан харилцдаг бизнест ажилтан бүр харилцагчийн үйлчилгээг гаргууд эзэмшсэн байх ёстой. Харин харилцагчийн үйлчилгээ муу байх нь танайхыг ичгэвтэр байдалд оруулж эсвэл үйлчилгээ чинь муу хэвээр үргэлжилсээр байвал харилцагчдаа алдсаар бизнесийн эрсдэл хүлээх болно. Аз болоход харилцагчтайгаа харилцах харилцааг эрс сайжруулах цөөн хэдэн нийтлэг ур чадвар байдаг.
2019/02/18
Share
Дэлгэрэнгүй
Хэрэглэгчдээ ойлгох, тогтоон барихад тань эдгээр 4 үсэг түлхүүр болно
Хэрэглэгчийг барьж тогтоох нь урт хугацааны ашигт ажиллагаанд ихээхэн хувь нэмэр оруулдаг ба одоо байгаа хэрэглэгчдэд бизнесээ борлуулах магадлал 60-70 хувьтай байдаг бол шинэ хэрэглэгчдэд энэ тоо 5-20 хувиар буурдаг байна.
2019/01/28
Share
Дэлгэрэнгүй
Хэрэглэгчийн хэрэгцээ шаардлагын пирамид
Харвард Бизнес Ревив сэтгүүлийн 9 сард Bain & Company-н шинэ судалгаа нийтлэгдсэн бөгөөд үүнд Маслоугийн хэрэгцээ шаардлагын шатлалын илүү дэлгэрүүлж авч үзсэн байна. Үүнд хэрэглэгчийн шийдвэр гаргалтад нөлөөлдөг “үнэ цэнийн элемент” гэж нэрлэх 30 хүчин зүйлийг тодорхойлжээ.
2019/01/11
Share
Дэлгэрэнгүй
Борлуулалт Маркетинг уялдаагүй үед байгууллага асуудалтай тулгардаг
Маркетинг, борлуулалтын хэлтэс өөрсдийн стратеги болон зорилгуудаа тус тусдаа тогтоодог. Үүнээс үүдэн стратегийн зорилгуудын уялдаагүй байдлаас үүсэх 3 аюулыг илрүүлсэн.
2018/11/13
Share
Дэлгэрэнгүй
2018 оны борлуулалтын 10 трэнд
2018 онд илүү олон борлуулалтын боломжтой платформууд хүч түрэн гарч ирснээр гүйцэтгэлийг сайжруулахаас илүүтэй илүү олон боломжуудыг борлуулалтын ажилтнуудад бий болгоно.
2018/10/17
Share
Дэлгэрэнгүй
Ажилтан бүрт байх шаардлагатай харилцагчийн үйлчилгээний 14 чадвар
Үйлчлүүлэгчидтэйгээ нүүр тулан харилцдаг бизнест ажилтан бүр харилцагчийн үйлчилгээг гаргууд эзэмшсэн байх ёстой. Харин харилцагчийн үйлчилгээ муу байх нь танайхыг ичгэвтэр байдалд оруулж эсвэл үйлчилгээ чинь муу хэвээр үргэлжилсээр байвал харилцагчдаа алдсаар бизнесийн эрсдэл хүлээх болно. Аз болоход харилцагчтайгаа харилцах харилцааг эрс сайжруулах цөөн хэдэн нийтлэг ур чадвар байдаг.
2019/02/18
Share
Дэлгэрэнгүй
Хэрэглэгчийн хэрэгцээ шаардлагын пирамид
Харвард Бизнес Ревив сэтгүүлийн 9 сард Bain & Company-н шинэ судалгаа нийтлэгдсэн бөгөөд үүнд Маслоугийн хэрэгцээ шаардлагын шатлалын илүү дэлгэрүүлж авч үзсэн байна. Үүнд хэрэглэгчийн шийдвэр гаргалтад нөлөөлдөг “үнэ цэнийн элемент” гэж нэрлэх 30 хүчин зүйлийг тодорхойлжээ.
2019/01/11
Share
Дэлгэрэнгүй
Шинэ бүтээгдэхүүнийг хэрхэн борлуулах вэ
Компанийн судалгаа хөгжлийн зардлаас эргүүлж олох ашиг хязгаартай учир том асуудал болж байна. Энгийнээр хэлэхэд шинэ санаачлагыг санаандаа ургуулахын тулд хэдэн саяыг хөрөнгө оруулдаг компаниуд түүнийгээ хэрэглэгчдэд хүргэж борлуулахдаа илүү чадмаг болох хэрэгтэй.
2019/05/27
Share
Дэлгэрэнгүй
Борлуулалтаа өсгөх энгийн боловч үр дүнтэй аргууд
Дэлхий даяар бизнес эрхлэгчид борлуулалтаа өсгөх бүх л боломжит замуудыг эрэлхийлсээр байна. Гэсэн ч байгууллагуудын борлуулалт тэдний санасан хэмжээнд өсдөггүй нь харамсалтай. Форбсын бизнесийн зөвлөлийн 16 мэргэжилтэн “энгийн атлаа бүтээмжтэй байх нь гол түлхүүр” юм гэж хэлжээ.
2022/07/01
Share
Дэлгэрэнгүй
Жижиг бизнест зориулсан маркетингийн шилдэг 9 зөвлөгөө
Бүх төрлийн бизнесийн маркетинг хийх цор ганц гэж байхгүй. Харин маркетинг хийх хэд хэдэн арга замыг ашигла. Хэрэглэгчдээ алдах гол шалтгааны нэг бол нэгэн хэвийн аргаар сурталчилгаа явуулах явдал юм. Маркетинг сонирхол татахуйц байх мөн танай хэрэглэгч болсноор хүмүүст хүрч болох үр ашиг, давуу тал юу вэ гэдгийг маш сайн харуулсан байх хэрэгтэй.
2019/04/18
Share
Дэлгэрэнгүй
Хэцүү хэрэглэгчдэд хэрхэн үйлчлэх вэ?
Гомдол гаргаж буй үйлчлүүлэгчид таныг түгшээсээр байна уу? Эсвэл бүтээгдэхүүнээ борлуулахад эргэлзээтэй байна уу? Хариуцлагатай, тэвчээртэй, бага зэргийн сэтгэл татам байх нь үйлчлүүлэгчийн хэцүү байдлыг даван туулахад тусалдаг. Хэцүү хэрэглэгчдийн шинж чанараас шалтгаалан тэдэнд гайхамшигтай үйлчилгээ үзүүлэхэд зориулагдсан шийдлүүдийг онцолж байна.
2019/05/02
Share
Дэлгэрэнгүй
2023 оны МАРКЕТИНГИЙН топ чиг хандлагууд
Маркетингийн салбар гэрлийн хурдаар өөрчлөгддөг. Хурдацтай хөгжиж буй маркетингийн ертөнцөд амжилт гаргаж, хүлээн авч буй хүмүүстэйгээ ойрхон байх гол түлхүүр бол тэднээс ТҮРҮҮЛЖ АЛХАХ явдал юм.
2023/03/01
Share
Дэлгэрэнгүй
Хэрэглэгчдээ ойлгох, тогтоон барихад тань эдгээр 4 үсэг түлхүүр болно
Хэрэглэгчийг барьж тогтоох нь урт хугацааны ашигт ажиллагаанд ихээхэн хувь нэмэр оруулдаг ба одоо байгаа хэрэглэгчдэд бизнесээ борлуулах магадлал 60-70 хувьтай байдаг бол шинэ хэрэглэгчдэд энэ тоо 5-20 хувиар буурдаг байна.
2019/01/28
Share
Дэлгэрэнгүй
Борлуулагчдын 37% нь л үр дүнтэй борлуулагчид байдаг
Харвардын Бизнесийн Тойм-д нийтэлсэн нийтлэлийн дагуу борлуулагчдыг 8 төрөлд ангилдаг ба тэдгээрийн 3 төрөл нь үр дүнтэй борлуулагчид байдаг аж. Энэ нь борлуулагчдын 37% нь өндөр гүйцэтгэлтэй ажилладаг гэсэн үг.
2019/08/26
Share
Дэлгэрэнгүй
2022 оны борлуулалтын шилдэг 7 трэнд
Өнөө цагт борлуулалтаа нэмэгдүүлэхийн тулд технологийн хөгжил, хууль эрх зүй, хүн ам зүй, эдийн засагт юу болж байгаа, ямар өөрчлөлтүүд ирж байгааг мэддэг байх буюу зах зээлээ маш сайн мэдэрдэг байх нь хамгийн чухал.
2022/03/21
Share
Дэлгэрэнгүй
Борлуулалт Маркетинг уялдаагүй үед байгууллага асуудалтай тулгардаг
Маркетинг, борлуулалтын хэлтэс өөрсдийн стратеги болон зорилгуудаа тус тусдаа тогтоодог. Үүнээс үүдэн стратегийн зорилгуудын уялдаагүй байдлаас үүсэх 3 аюулыг илрүүлсэн.
2018/11/13
Share
Дэлгэрэнгүй
Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх 10 арга
Customer Experience буюу хэрэглэгчийн туршлага нь орчин цагт дан ганц борлуулалт гэлтгүй бизнесийн бүхий л шатны үйл ажиллагаанд хамгийн чухал ач холбогдолтой сегмент болон хувирч байна. Хэрэглэгчийн датанд тулгуурлан CX тодорхойлсноор төдийлөн анзаарагддаггүй байсан асуудлыг тодруулах боломжтой болсон юм.
2023/04/19
Share
Дэлгэрэнгүй
Хэрэглэгчдийн үзэн яддаг 5 үг
Үг гэдэг зөвхөн тодорхойлолт биш. Үг гэдэг сэтгэлийн хөдөлгөөнийг удирддаг. Бизнес эрхлэгчдийн хэлж болохгүй 5 үгийг нээн илрүүлсэн юм.
2019/03/05
Share
Дэлгэрэнгүй
2018 оны борлуулалтын 10 трэнд
2018 онд илүү олон борлуулалтын боломжтой платформууд хүч түрэн гарч ирснээр гүйцэтгэлийг сайжруулахаас илүүтэй илүү олон боломжуудыг борлуулалтын ажилтнуудад бий болгоно.
2018/10/17
Share
Дэлгэрэнгүй
Борлуулалтын үйл явцын чухал 4 үе шат
Борлуулалтаа урагшлуулах талаар үргэлж анхаарч бай. Энэ нь уулзалт сайн муу ямар ч болсон байлаа гэсэн дараагийн шат руу ахих хэрэгтэй гэсэн үг юм.
2021/06/02
Share
Дэлгэрэнгүй
Хиймэл оюун ухаан борлуулалтыг хэрхэн өөрчилж байна вэ
Хиймэл оюун ухааны алгоритмууд нь компанийн шийдвэр гаргах үйл явцыг сайжруулахад ашиглагддаг бөгөөд бизнесийн таамаглалыг илүү сайн болгоход тусалдаг. Тэгвэл дараах таван чиглэлд хиймэл оюун ухаан ашиглагдах нь борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд туслах замаар бизнесийг тань сайжруулж чадна.
2019/03/06
Share
Дэлгэрэнгүй
2021-2022 оны онцлох борлуулалтын найман тренд 1-Р ХЭСЭГ
Ирээдүй рүү аялаад зах зээлд юу эрэлттэй байгаа, борлуулалтын ямар хэрэгсэл болон арга барил бий болсон зэргийг мэдэж чадахгүй ч өнөөгийн борлуулалтын хамгийн эрэлттэй чиг хандлагыг ажиглан өөрсдийн давуу тал болгон ашиглах боломж бидэнд байна. Ялангуяа цар цахалтай холбоотойгоор өмнөн таамаглаж байсан чиг хандлагууд өөрчлөгдөөд байгаа юм.
2021/09/01
Share
Дэлгэрэнгүй
Борлуулагчид "ЮҮЛҮҮР"-т төвлөрөх шаардлагагүй болж байна
Ерөнхий байдлаар бид борлуулалтын юүлүүрт л төвлөрч, маркетингийн лийдүүдтэй л харилцах арга ухаанаа боловсруулдаг байсан бол өнөө цагт юүлүүрээр гарсан үйлчлүүлэгчдийг эргэж татах, тэднийг борлуулалтын хэрэглүүр болгох нь энэ цагийн тренд юм.
2023/06/02
Share
Дэлгэрэнгүй
CX дахь удирдлагын үүрэг
Маркетингийн юүлүүрт төвлөрөхөөс илүүтэй үйлчлүүлэгчийн замнал буюу тэдний үйлчилгээ авсан, харилцсан туршлагад анхаарах нь өнөө цагт хамгийн оновчтой болжээ. Харин CX-ыг сайжруулахад удирдлагын зүгээс ямар үүрэг, оролцоотой байх вэ?
2023/06/05
Share
Дэлгэрэнгүй