Хэцүү хэрэглэгчдэд хэрхэн үйлчлэх вэ?

2019/05/02 Админ 6736 0 сэтгэгдэл

 

Гомдол гаргаж буй үйлчлүүлэгчид таныг түгшээсээр байна уу?

Эсвэл бүтээгдэхүүнээ борлуулахад эргэлзээтэй байна уу?

Хариуцлагатай, тэвчээртэй, бага зэргийн сэтгэл татам байх нь үйлчлүүлэгчийн хэцүү байдлыг даван туулахад тусалдаг.

Хэцүү хэрэглэгчдийн шинж чанараас шалтгаалан тэдэнд гайхамшигтай үйлчилгээ үзүүлэхэд зориулагдсан шийдлүүдийг онцолж байна.

5 төрлийн хэцүү үйлчлүүлэгч байдаг. Тэдний үйлчилгээг хэрхэн хангах вэ?

Гомдол гаргагчид: Таны бизнесийн хамгийн сайн холбоотон гэж харах хэрэгтэй. Энэ төрлийн үйлчлүүлэгчдэд сэтгэл хангалуун бус зүйл маш олон байдаг бөгөөд та тэр бүх асуудлуудыг нь сонсох ёстой.

Тэдэнд үйлчлэхдээ ямар гомдол гарсныг нь сайтар шалгаж хэлсэн бүхэнд нь анхааралтай ханд. Тэмдэглэж ав. Тэдний сэтгэлийг уудал.  Тэгээд та юу гэж бодож байна гэдгийг ахин асуу.

Хэт хүлээн зөвшөөрөгчид: Энэ төрлийн үйлчлүүлэгчид таныг уналтад хүргэх ямар ч муу зүйлийг хүлээн зөвшөөрч байгаа эсэхийг туршсан асуулт асуугаад үз. Мөн та тэдний зөвлөгөөг хэзээ ч олж авч чадахгүй.

Тэдэнд үйлчлэхдээ тэдний санал хүсэлтийг хүлээн авахдаа баяртай байхыг тэдэнд сануулаарай.

Мэргэжилтнүүд: Тэд танай бүтээгдэхүүнийг таны хийдгээс илүү мэднэ.

Тэдэнд үйлчлэхдээ танай бизнесийг танд бүх талаар ярихыг хүлээн зөвшөөр. Гэхдээ үүнийг хувьдаа тусгаж авахаас зайлсхий. Тайлбарыг тодруулах хэрэгтэй. Тэдэнд сонголтууд өг.

Песимистүүд: Нар байгаа газар сүүдэр байдаг шиг аливаа шийдэл бүрд хар бараан тал бий гэж тэд үздэг.

Таны танилцуулсан эерэг бүхнээс песимистүүд ямар нэгэн эсэргүүцэх зүйл олно. Иймээс та  тэдэнд үйлчлэхдээ хэт эерэг байж харилцан яриагаа гэрэлтэй талруу нь татах хэрэгтэй.

Зайлсхийгчид: Итгүүлэх эсвэл эргэлзүүлэхэд ч хэцүү хүмүүс.

Эдгээр харилцагчийн хэрэгцээ шаардлагын гүнрүү нь орж бодит шийдлээр хангах хэрэгтэй. Тэдэнд хэрэгтэй бүх баримтуудыг өг. Ингэснээр тэд танай бүтээгдэхүүнтэй танилцаж чадна. Бүү түлх.

 

Эдгээр нь үйлчилгээний ажилтнуудын заавал мэдсэн байх ёстой ойлголт бөгөөд илүү олон ур чадвар эзэмшихийг хүсвэл харилцагчийн үйлчилгээний CARES сургалтад таныг урьж байна.


СЭТГЭГДЭЛ
АНХААРУУЛГА: Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг хэллэгийг хязгаарласан тул бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
0/500 тэмдэгт
НИЙТ СЭТГЭГДЭЛ (0)
Сүүлд нэмэгдсэн
Их уншсан
Видео инфографик
Бүх видео
10мин 2022/03/30

Маркетингийн мэдээ, мэдээлэл авах

Та дижитал маркетингийн хамгийн сүүлийн үеийн чиг ханпдлага, дэвшлүүд болон арга техникүүдийн талаар мэдээ, мэдээлэл, зөвлөгөө авах хүсэлтэй бол и-мэйл хаягаа бүртгүүлээрэй. Баярлалаа.