C.A.R.E.S (Customers Are Really Everything in Service)
Харилцагчийн үйлчилгээний бүх шатны ажилтнуудад зориулсан сургалт
Сургалтын зорилго:
Бизнесийн байгууллагуудын харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудад шилдэг үйлчилгээний стандарт, борлуулалтын арга барилуудыг эзэмшүүлэхэд оршино.
Сургалтын онцлог
- Олон улсад хэрэгждэг үйлчилгээний стандартаар сургалтын агуулгаа баяжуулсан
- Сургалтыг салбартаа мэргэшсэн, туршлагатай багш нар онол практик хосолсон хэлбэрээр удирдан явуулна
- Амжилттай төгсөгчдөд сертификат олгоно.
- Сургалтыг олон төрлийн дасгал тоглоом, кейсүүд дээр ажиллан зохион байгуулна.
Сургалтын дараах МЭДЛЭГ, ЧАДВАР-ыг эзэмшинэ:
- Хэрэглэгчиддээ найрсаг харилцааг үзүүлдэг дадлыг олж авна
- Олон төрлийн хэцүү хэрэглэгчидтэй харилцах арга, тактикуудыг сурч, ажилдаа хэвшил болгоно.
- Бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ зөв тайлбарладаг, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж, үнэ цэнийг нэмэгдүүлж боломжийг бүрдүүлнэ.