Бүх зүйлийг амар хялбар аргаар хурдан сурахыг хүсэж байна уу?
Хүссэн гадаад хэлээ, шинэ хөгжмийн зэмсэг, сонирхсон спорт гэх мэтчилэн юу ч байсан бүгдийг чаддаггүй юм аа гэхэд хүссэн зүйлээ сурахыг хүсдэг шүү дээ. Гэвч хамгийн том асуудал бол эдгээрийг богино хугацаанд хэрхэн сурах вэ?
Суралцах хамгийн чухал арга бол илүү цаг зарцуулахдаа биш үр дүнтэй цаг зарцуулж суралцах явдал юм.
Торхыг усаар дүүргэж байна гэж төсөөлье. Ихэнх торхонд ус дүүрээд асгарахаас өөр асуудал гарах ёсгүй.
Яг үүнтэй адил ихэнх мэдээллийг тархи хүлээн авч чадахгүй болохоороо алдагддаг. Торх бүх усаа хадгалдаг шиг тархин дах мэдээллийг хэрхэн хадгалах вэ? Мэдээллээ хадгалж чадахгүй байна гэдэг нь цоорхой торх шиг гэсэн үг.
Цоорхой торхтой адилтгах нь сөрөг сэтгэгдэл төрүүлж байж болох ч санаа зоволтгүй. Жишээ нь: Таны санах ой зөвхөн зурган мэдээллийг л санадаг боо бусад баримт, мэдээлэл, туршлага зэргийг санахааргүй загварчлагдсан байдаг.
1960 оны Сургалтын Пирамидыг хөгжүүлэн хүн төрөлхтөн хэрхэн суралцдаг талаар судалгаа хийжээ.
Уг судалгааны үр дүнд:
Ном, танхимын лекц, видео хичээл зэрэг харилцан үйлчилдэггүй суралцах арга барилуудыг хэрэглэх нь тухайн мэдээллийн 80-95%-г нэг чихээрээ оруулаад нөгөө чихээрээ гаргадаг байна.
Тийм учир богино хугацаанд, илүү үр дүнтэй, батлагдсан аргыг хэрэглэх нь цаг хугацаа, эрч хүч хэмнэх болно.
Жишээ нь: