Ажиллагсдыг сургах нь амжилтаа ахиулах, бизнесийн өсөлтийг нэмэгдүүлэхэд тань тусална. Сургалт бол хүмүүсийг бүх төрлийн техникийн болон техникийн бус чиглэлд хөгжүүлэх, амьдралын бүх талаас нь сургах үйл явц юм. Байгууллагын сургалтын гол зорилго нь суралцагчийн одоогийн ур чадварыг сайжруулах, түүний хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн шинэ ур чадвар олгоход оршдог. Үүнээс гадна, цаад утгаараа хүнийг илүү үр дүнтэй, үр ашигтайгаар хэрхэн ажилд авахыг зааж өгдөг. Энэ нь түүнийг ажил мэргэжлийнхээ ахиц дэвшилд хүргэх шинэ боломжуудыг авчирч чадна.
Дотоод сургалтын давуу тал юу вэ?
Дотоод сургалтын нэг чухал ач холбогдолтой тал бол хамгийн зардал багатай шийдэл юм. Дотоод сургалтыг хүний нөөцийн хэлтсээр дамжуулан түгээдэг тул замын зардалд эсвэл хичээлийн төлбөр байхгүй. Ажилтан ажиллагсдадаа мэдлэг ур чадвараа түгээж, бие биенээ сургаж бэлтгэх нь мэргэжлийн сургалт, боловсролын материалын төлбөр төлөх шаардлагагүй гэсэн үг юм. Хэрэв та жижиг бизнес эрхэлдэг бөгөөд ажилтнуудаа сургах төлөвлөгөөтэй байгаа бол энэ шийдэл хамгийн тохиромжтой байж чадна.
Сургалтын хичээлийн агуулгаа компаний хэрэгцээнд тохируулан өөрчилж болно. Энэ нь мэргэжлийн хүмүүсийг компанид тулгарч болох бизнесийн асуудлуудтай холбоотой илүү тодорхой сургалтад хамруулах боломжийг олгодог. Өөрөөр хэлбэл илүү бодитой мэдээлэл, илүү нарийн арга шийдэл гаргах боломж гэсэн үг. Тиймээс энэ сургалт нь компаний онцлогт тохируулж, зорилгод хүрэхэд түлхүү нөлөөлөх зорилготой юм.
Энэ бол сайн баг үүсгэж ажилчдын үр ашигтай харилцан хамаарлыг нэмэгдүүлэх боломж юм. Янз бүрийн хэлтэс, ур чадварын багцын төлөөлөгчид нь ажлын баг бүрдүүлэх, бие биенийхээ үүрэг ролийг хүлээн зөвшөөрөх, ойлгоход дэмжлэг үзүүлдэг. Түүнчлэн бие биетэйгээ харилцах харилцаа холбоог сайжруулж чадна.
Компаниуд сургалтынхаа хугацааг хянаж, төлөвлөж байдаг. Тиймээс сургалтын хугацааг ажлын цагтай давхцуулахгүй байхаар төлөвлөж болно. Ингэснээр ажилтнууд хоцрох шаардлагагүй болно.
Дотоод сургалтын сул тал нь юу вэ?
Дотоод сургалт нь компаний удирдлагад нэмэлт ачааллыг өгдөг. Компани нь сургалтын тохиромжтой хэрэгсэл, сургалтын материалыг зохиох, түүнчлэн сургалтад тохиромжтой нэр дэвшигчийг сонгох ёстой. Үүнээс гадна аутсорсингтой харьцуулахад үүнийг хэрэгжүүлэхэд хэцүү байж болно.
Сургалтыг нухацтай авч үзэхгүй байх магадлалтай. Хэрэв сургалт нь цаг үеэ олоогүй тохиолдолд идэвхгүй болно. Дахин хэлэхэд олон ажилтан сургалтыг нухацтай авч үзэхгүй байх тохиолдолд ийм сургалт нь компанид ашиг тусаа өгөхгүй.
Ажилчдад сүлжээний боломж олгохгүй. Бусад компаниудын төлөөлөгчидтэй уулзаж, сүлжээ үүсгэх, бие биеэсээ суралцах боломж энд байхгүй.
Компаниуд ажилтнуудаа сургалтад хамруулахыг урамшуулах хэрэгтэй бөгөөд ажилтнууд нь ажлын байрны гүйцэтгэлийг сайжруулахын тулд сургалтад хамрагдсан мэдлэгээ үр дүнтэй ашиглах боломжгүй болно.
Та дотоод сургалтаа сайжруулах, сургагч багш бэлтгэж компанийхаа ирээдүйд хөрөнгө оруулалт хиймээр байна уу?