Борлуулагч хүнд борлуулалт хийх хүсэл байх хэрэгтэйгээс, хэзээ ч борлуулах хэрэгцээ байж болохгүй. Худалдан авагч таныг борлуулалт хийх зайлшгүй хэрэгцээтэй гэдгийг ойлгосноор таныг шахалтад оруулснаар та төдийлэн ашигтай тохиролцолд хүрэхгүй. Харин таныг хэт их шахалтад оруулбал өөрөөсөө түлхэнэ гэдгийг ойлгосон хэрэглэгч хэзээ ч ийм үйлдэл гаргадаггүй. Та ашиг багатай тохиролцоо хийснээс өөр хэрэглэгчтэй илүү ашигтай тохиролцолд хүрэх боломжтой, мөн таны цаг хугацаа үнэ цэнэтэй гэдгийг сайтар ухамсарлаарай.
Хэрэглэгчид хангалттай төсөв нь хүрэхгүй байгаагаас эсхүл бүтээгдэхүүн үйлчилгээний үнийг бууруулах санал ихэнх тохиолдолд тавьдаг. Борлуулагч та энэхүү занганд орох шаардлагагүй. Харин та үнэ цэнийг гүйцэд ойлгоогүй байвал ойлгуулах, танай бүтээгдэхүүн үнэ цэнээс хэтэрсэн үнэтэй биш л бол үнэ бууруулах шахалтыг хүлээж авахгүй байх хэрэгтэй. Судалгаанаас үзэхэд энэ дүрмийг баримтлагсад 2 дахин амжилттай борлуулалт хийдэг байна.
Хэлэлцээр хийх уулзалтыг товлох, яриаг эхлүүлэх, саналаа танилцуулах гэх мэт бүх талаар санаачлагыг гартаа авсан борлуулагчид амжилттай борлуулалт хийдэг нь судалгаагаар батлагдсан байна.
Амжилттай борлуулалагчид худалдан авагчдийг сэтгэл хөдлөлд автуулж, өөрсдийн сэтгэл хөдлөлөө барьж чадсанаар амжилттай борлуулалт хийх магадлалыг ихэсгэдэг байна.
Дийлэнх худалдан авагчид бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний анх санал болгосон үнийг багасгах санал тавьдаг бөгөөд борлуулагчид ч үүнийг хүлээж авдаг. Харин амжилттай борлуулагчид шинэ боломж үүсгэх, худалдааны өөр хувилбар дэвшүүлэх гэх мэтээр энэ тохиолдолд үзүүлэх хариу үйлдлээ бэлтгэсэн байдаг.
Хэрэв та юу хүсч байгаагаа тодорхойлсон бол худалдан авагч юу хүсч байгааг ч таамаглан, таамаглал тус бүрд ямар тактикаар ажиллахаа урьдчилан боловсруулаарай.
Илүү ихийг: Худалдан борлуулах ур чадварын МАСТЕР БОРЛУУЛАГЧ хөтөлбөрөөс
Та дараах #линкээр бүртгүүлнэ үү: shorturl.at/lANVX