Үйл явдлын мэдээ

Номын тойм бичих "START YOURSELF" тэмцээн

Номын тойм бичих "START YOURSELF" тэмцээн

НОМЫН ТОЙМ БИЧИХ “START YOURSELF” ТЭМЦЭЭНИЙ УДИРДАМЖТанилцуулга:ЭмЭлСи (Mongolian Learning Corporation) Трейнинг ХХК нь Монгол Улс дахь суралцахуйн гол байгууллага байх эрхэм зорилгын хүрээнд, үйл ажиллагаагаа өргөжүүлж буйтай холбоотойгоор өөрийгөө хөгжүүлдэг, ном идэвхитэй уншигчдыг дэмжих, урамшуулах зорилгоор номын тойм бичих “START YOURSELF” тэмцээнийг зохион байгуулж байна.Номын сэдэв:Хувь хүний хөгжил, Бизнесийн хөгжил ...

Цааш үзэх

Ажилчид байгууллагаас юуг хүсдэг вэ?

Ажилчид байгууллагаас юуг хүсдэг вэ?

Карьерын ойлголт чухал биш болоод байна. Ажилчид 60 гаруй жилийн карьераа төлөвлөдөг болсон. Ур чадвар ч мөн адил хурдацтай буурч байна. Компаниуд карьераа удирдах, сургалт, хөгжлийн боломжийг үргэлж олгож байх арга замыг дахин сэтгэх шаардлагатай болоод байна. Тэргүүлэх компаниуд карьерын загвар, сургалт хөгжлийн бүтцээ дижитал эринд тохируулан шинэчлэхэд анхаарч байна. ...

Цааш үзэх

Хэрхэн шилдэг илтгэгч болох вэ?

Хэрхэн шилдэг илтгэгч болох вэ?

Олон нийтийн харилцаа, илтгэх ур чадварт суралцагсдад өгөх зөвлөмж Ямар нэг шинэ ур чадварт суралцахдаа долоо хоногт нэг удаа 70 минут цаг гаргахаас илүү өдөр бүр 10 минут гаргах нь илүү үр дүнтэй гэдгийг дахин сануулья. Ер нь үр дүнтэй суралцах нь төсөөлөл, шинэ болон хуучин мэдлэгийг холбох, суралцаж буй ...

Цааш үзэх

​Манлайлагчид бусдыг идэвхжүүлдэг бол манлайлагчдыг юу идэвхжүүлдэг вэ?

​Манлайлагчид бусдыг идэвхжүүлдэг бол манлайлагчдыг юу идэвхжүүлдэг вэ?

Гаднаас шагнал хүлээж манлайлагч битгий бол. Дотроосоо шагнал авахын төлөө манлайлагч болоорой. Чи өөрөө манлайлах урамтай байж бусдыг урамшуулж чадна. Мотиваци бол шилдэг манлайлагч байх хамгийн чухал шинжүүдийн нэг юм. Тэрээр бусдынхаа сэтгэл санааг нь идэвхжүүлж, урамшуулж, сэнхрүүлж нийтлэг хүсэл зорилгыг биелүүлэхийн төлөө хөтөлдөг. Гэсэн хэдий ч та манлайлагч нарыг ...

Цааш үзэх

​Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцах нь

​Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцах нь

Сорилтыг боломж болгох Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцахаас битгий айгаарай – Муу туршлагыг сайнаар эргүүлэх Тимийн маш чухал хэрэглэгчдийн нэг нь түүний оффист урьдчилан холбоо барилгүйгээр гэнэт орж иржээ. Тим нүүрэндээ инээмсэглэл тодруулан түүнтэй мэндлэхээр бостол хэрэглэгч нь түүн лүү ууртайгаар хашгичаж эхэлжээ. Тимийн байгууллага хүргэлтээ цагтаа хүргэж чадаагүй учир энэ ажээ. ...

Цааш үзэх