Үйл явдлын мэдээ

​Манлайлагчид бусдыг идэвхжүүлдэг бол манлайлагчдыг юу идэвхжүүлдэг вэ?

​Манлайлагчид бусдыг идэвхжүүлдэг бол манлайлагчдыг юу идэвхжүүлдэг вэ?

Гаднаас шагнал хүлээж манлайлагч битгий бол. Дотроосоо шагнал авахын төлөө манлайлагч болоорой. Чи өөрөө манлайлах урамтай байж бусдыг урамшуулж чадна. Мотиваци бол шилдэг манлайлагч байх хамгийн чухал шинжүүдийн нэг юм. Тэрээр бусдынхаа сэтгэл санааг нь идэвхжүүлж, урамшуулж, сэнхрүүлж нийтлэг хүсэл зорилгыг биелүүлэхийн төлөө хөтөлдөг. Гэсэн хэдий ч та манлайлагч нарыг ...

Цааш үзэх

​Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцах нь

​Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцах нь

Сорилтыг боломж болгох Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцахаас битгий айгаарай – Муу туршлагыг сайнаар эргүүлэх Тимийн маш чухал хэрэглэгчдийн нэг нь түүний оффист урьдчилан холбоо барилгүйгээр гэнэт орж иржээ. Тим нүүрэндээ инээмсэглэл тодруулан түүнтэй мэндлэхээр бостол хэрэглэгч нь түүн лүү ууртайгаар хашгичаж эхэлжээ. Тимийн байгууллага хүргэлтээ цагтаа хүргэж чадаагүй учир энэ ажээ. ...

Цааш үзэх

CEO College™ захирлуудын сургалт 2017.10.26-нд эхэлнэ.

CEO College™ захирлуудын сургалт 2017.10.26-нд эхэлнэ.

MLC Training LLC /Монголын Лектор төв/ 2009 оноос эхлэн Монголын компаниудын эзэд, гүйцэтгэх захирал, удирдах ажилтнуудад зориулан CEO College™ хөтөлбөрийг тогтмол зохион байгуулж байна.Байгууллагуудын удирдах ажилтнуудыг богино хугацаанд стратеги, үйл ажиллагаа, хүний нөөц, маркетинг, борлуулалт, гүйцэтгэлийн менежмент болон компанийн бусад удирдлагын гол талбаруудад орчин үеийн шинэ ойлголтууд, мэдвэл зохих зүйлсийг ...

Цааш үзэх

​Хаалтын техникүүд

​Хаалтын техникүүд

Борлуулалтын хамгийн чухал шат нь хаалт байдаг. Энэ шатанд борлуулалтын ажилтан худалдан авагчтай тохиролцож борлуулалт хийдэг. Борлуулалтанд хаалтын маш олон техникүүд байдаг бөгөөд борлуулалтын ажилтанд хэрэглэгчийг хэрхэн ятгахыг заасан байдаг. 1. 1-2-3 хаалт Техник Гурван зүйлээр тоймлож, бид танд үүнийг, түүнийг, бас тэрнийг өгье гэдэг. Эдгээр нь бүтээгдэхүүний шинж чанар, ...

Цааш үзэх

​Ууртай, хэцүү хэрэглэгчтэй үр дүнтэй харилцах 10 зөвлөгөө

​Ууртай, хэцүү хэрэглэгчтэй үр дүнтэй харилцах 10 зөвлөгөө

Ууртай, хэцүү хэрэглэгчдийг яагаад халамжлах ёстой вэ?2013 дэлхийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаагаар компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаарх дараарх мэдээллүүдийг олж мэдсэн.- 71% ам дамжсан ярианд найддаг- 48% албан ёсны сайтны мэдээллийг хардаг- 25% сошиал медиа хаягуудаас хэрэглэгчдийн сэтгэгдлийг хардагУуртай хэцүү хэрэглэгчид юу бий болгодог вэ?- Онлайн сөрөг шүүмж- Сошиал медиа дах ...

Цааш үзэх