C.A.R.E.S

Үйлчилгээний ажилтны харилцааны ур чадварыг нэмэгдүүлэх 1 өдрийн түргэвчилсэн ''CARES'' сургалт 2017 оны 11 сарын 25-нд явагдана

Үйлчилгээний ажилтны харилцааны ур чадварыг нэмэгдүүлэх 1 өдрийн түргэвчилсэн ''CARES'' сургалт 2017 оны 11 сарын 25-нд явагдана

C.A.R.E.S (Customers Are Really Everything in Service)Харилцагчийн үйлчилгээний бүх шатны ажилтнуудад зориулсан сургалтСургалтын зорилго: Бизнесийн байгууллагуудын харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудад шилдэг үйлчилгээний стандарт, борлуулалтын арга барилуудыг эзэмшүүлэхэд оршино.Сургалтын өмнө- Ажлын байрандаа зохимжгүй хувцасладаг бол?- Хэрэглэгчийг үл тоосон, бүдүүлэг харилцаатай байдаг бол?- Хэрэглэгчийг танин мэдэрч, нөхцөл байдалд тохируулан шийдвэр гаргаж чаддаггүй бол?- ...

Цааш үзэх

Үйлчилгээний ажилтны харилцааны ур чадварыг нэмэгдүүлэх 2 өдрийн түргэвчилсэн ''CARES'' сургалт 2017 оны 10 сарын 05, 06-нд явагдана

Үйлчилгээний ажилтны харилцааны ур чадварыг нэмэгдүүлэх 2 өдрийн түргэвчилсэн ''CARES'' сургалт 2017 оны 10 сарын 05, 06-нд явагдана

C.A.R.E.S (Customers Are Really Everything in Service)Харилцагчийн үйлчилгээний бүх шатны ажилтнуудад зориулсан сургалтСургалтын зорилго: Бизнесийн байгууллагуудын харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудад шилдэг үйлчилгээний стандарт, борлуулалтын арга барилуудыг эзэмшүүлэхэд оршино.Сургалтын өмнө- Ажлын байрандаа зохимжгүй хувцасладаг бол?- Хэрэглэгчийг үл тоосон, бүдүүлэг харилцаатай байдаг бол?- Хэрэглэгчийг танин мэдэрч, нөхцөл байдалд тохируулан шийдвэр гаргаж чаддаггүй бол?- ...

Цааш үзэх

Үйлчилгээний ажилтны харилцааны ур чадварыг нэмэгдүүлэх 2 өдрийн түргэвчилсэн ''CARES'' сургалт 2017 оны 03 сарын 30, 31-нд явагдана

Үйлчилгээний ажилтны харилцааны ур чадварыг нэмэгдүүлэх 2 өдрийн түргэвчилсэн ''CARES'' сургалт 2017 оны 03 сарын 30, 31-нд явагдана

C.A.R.E.S (Customers Are Really Everything in Service)Харилцагчийн үйлчилгээний бүх шатны ажилтнуудад зориулсан сургалтСургалтын зорилго: Бизнесийн байгууллагуудын харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудад шилдэг үйлчилгээний стандарт, борлуулалтын арга барилуудыг эзэмшүүлэхэд оршино.Сургалтын өмнө- Ажлын байрандаа зохимжгүй хувцасладаг бол?- Хэрэглэгчийг үл тоосон, бүдүүлэг харилцаатай байдаг бол?- Хэрэглэгчийг танин мэдэрч, нөхцөл байдалд тохируулан шийдвэр гаргаж чаддаггүй бол?- ...

Цааш үзэх

Үйлчилгээний ажилтны харилцааны ур чадварыг нэмэгдүүлэх 2 өдрийн түргэвчилсэн ''CARES'' сургалт эхэллээ

Үйлчилгээний ажилтны харилцааны ур чадварыг нэмэгдүүлэх 2 өдрийн түргэвчилсэн ''CARES'' сургалт эхэллээ

C.A.R.E.S (Customers Are Really Everything in Service)Харилцагчийн үйлчилгээний бүх шатны ажилтнуудад зориулсан сургалтСургалтын зорилго: Бизнесийн байгууллагуудын харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудад шилдэг үйлчилгээний стандарт, борлуулалтын арга барилуудыг эзэмшүүлэхэд оршино.Сургалтын онцлог:- Сургалтыг салбартаа мэргэшсэн, туршлагатай багш нар онол практикийн хослосон хэлбээр удирдан явуулна.- Үйлчилгээний стандарт болон үйлчилгээ үзүүлэх ур чадварыг олгоно- Амжилттай төгсөгчдөд ...

Цааш үзэх

 "CARES"  сургалтын бүртгэл эхэллээ

"CARES" сургалтын бүртгэл эхэллээ

Сургалтын онцлог:Хичээлүүдийг мэргэшсэн, туршлагатай багш нар зэрэг удирдан явуулна.Цөөн хоногт буюу амралтын хоёр өдөрт хичээллэнэ.Үйлчилгээний соёл болон биечилсэн худалдааны арга техникүүдийг хослуулсан хөтөлбөрөөр хичээллэнэ.Амжилттай төгсөгчдөд сертификат олгоно.Сургалтын давуу тал:Бодит байдлыг дуурайлгах, жүжиглэх зэрэг сургалтын бүтээлч арга, хэлбэрүүдийг ашиглан, сонирхолтой маягаар хичээллэнэ.Суралцагч ажлаа цалгардуулалгүйгээр өөрийгөө хөгжүүлэх боломжтой.Суралцагч үйлчилгээ болон биечилсэн худалдааны ...

Цааш үзэх