Бизнесийн хөгжилд

​Манлайлагчид өөрчлөлтөд бэлэн үү?

​Манлайлагчид өөрчлөлтөд бэлэн үү?

Том жижиг бүхий л байгууллагын удирдлагууд дэлхий даяар түгэн дэлгэрч буй технологид суурилсан суурь өөрчлөлтөд бэлдэхгүй бол өөрчлөлт биднийг зах зээлээс шахан гаргахад бэлэн байна. Сүүлийн жилүүдэд аж үйлдвэрийн 4 дэх хувьсгал, хиймэл оюун ухаан, жолоочгүй машин, цахим мөнгө, бизнес 2.0 загвар зэрэг дижитал давлагаа нь манлайлагчдыг ажилчид, харилцагчид болон ...

Цааш үзэх

Ажилчид байгууллагаас юуг хүсдэг вэ?

Ажилчид байгууллагаас юуг хүсдэг вэ?

Карьерын ойлголт чухал биш болоод байна. Ажилчид 60 гаруй жилийн карьераа төлөвлөдөг болсон. Ур чадвар ч мөн адил хурдацтай буурч байна. Компаниуд карьераа удирдах, сургалт, хөгжлийн боломжийг үргэлж олгож байх арга замыг дахин сэтгэх шаардлагатай болоод байна. Тэргүүлэх компаниуд карьерын загвар, сургалт хөгжлийн бүтцээ дижитал эринд тохируулан шинэчлэхэд анхаарч байна. ...

Цааш үзэх

​Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцах нь

​Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцах нь

Сорилтыг боломж болгох Хэцүү хэрэглэгчтэй харилцахаас битгий айгаарай – Муу туршлагыг сайнаар эргүүлэх Тимийн маш чухал хэрэглэгчдийн нэг нь түүний оффист урьдчилан холбоо барилгүйгээр гэнэт орж иржээ. Тим нүүрэндээ инээмсэглэл тодруулан түүнтэй мэндлэхээр бостол хэрэглэгч нь түүн лүү ууртайгаар хашгичаж эхэлжээ. Тимийн байгууллага хүргэлтээ цагтаа хүргэж чадаагүй учир энэ ажээ. ...

Цааш үзэх

​Хаалтын техникүүд

​Хаалтын техникүүд

Борлуулалтын хамгийн чухал шат нь хаалт байдаг. Энэ шатанд борлуулалтын ажилтан худалдан авагчтай тохиролцож борлуулалт хийдэг. Борлуулалтанд хаалтын маш олон техникүүд байдаг бөгөөд борлуулалтын ажилтанд хэрэглэгчийг хэрхэн ятгахыг заасан байдаг. 1. 1-2-3 хаалт Техник Гурван зүйлээр тоймлож, бид танд үүнийг, түүнийг, бас тэрнийг өгье гэдэг. Эдгээр нь бүтээгдэхүүний шинж чанар, ...

Цааш үзэх

​Ууртай, хэцүү хэрэглэгчтэй үр дүнтэй харилцах 10 зөвлөгөө

​Ууртай, хэцүү хэрэглэгчтэй үр дүнтэй харилцах 10 зөвлөгөө

Ууртай, хэцүү хэрэглэгчдийг яагаад халамжлах ёстой вэ?2013 дэлхийн хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаагаар компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаарх дараарх мэдээллүүдийг олж мэдсэн.- 71% ам дамжсан ярианд найддаг- 48% албан ёсны сайтны мэдээллийг хардаг- 25% сошиал медиа хаягуудаас хэрэглэгчдийн сэтгэгдлийг хардагУуртай хэцүү хэрэглэгчид юу бий болгодог вэ?- Онлайн сөрөг шүүмж- Сошиал медиа дах ...

Цааш үзэх